- Podrobnosti
-
Kategória: 2015
-
Uverejnené štvrtok, 05. marec 2015, 11:03
-
Napísal: PeterP
-
Prečítané: 2509x
Prvé preteky RC plachetníc triedy RG-65 v sezóne 2015 sa uskutočnia týždeň po Veľkej noci v sobotu 11. apríla 2015 na jazere v Kútoch.
Dobrá dostupnosť, možnosť ubytovania, stravovania a najmä podpora modelárov zo strany pána starostu Kútov sú dôvodom, že na "Kúcanske jazero" sa s plachetnicami vraciame už tretí krát. A treba povedať že radi.

Minulý rok sme tak trochu experimentovali a súťaž rýchlostných plachtníc RG-65 bola spojená s pretekmi historických plachetníc triedy NSS. Po dohode s kamarátmi zo Senca NSSky v tejto sezóne budú hlavným programom akcie Senecký maják ( 1.-3. mája 2015). Vodná plocha jazera v Kútoch tak tentoraz zostane k dispozíci výlučne pre RGčkárov.
Nakoľko do sezóny 2015 sa plánuje zapojiť pár nových ambicióznych skipperov, dá sa predpokladať, že účasť bude opäť bohatá a súboje na vode napínavé. Už len aby nám počasie trošku prialo ...
Propozície na stiahnutie, kde nájdete podrobnejšie informácie:
http://www.rg65.sk/downloads/a2015/Propozicie_sutaze_RG65_Kuty_april_2015.pdf
V piatok plánujeme stavbu trate a tréning. Večer bude "workšop" :-) spojený so spoločenským posedením a ak počasie dovolí aj grilovačkou na terase motorestu.
Čo sa týka ubytovania z piatka na sobotu, je potrebné si ho zabezpečiť individuálne. http://www.moteljanicky.sk/uvod.html
Ako vždy privítame Vaše (aspoň predbežné) prihlášky čo najskôr.
Happy sailing a dovidenia v Kútoch :-)
13. 4. 2015 pridaná výsledková listina.
Rozhodca |
|
|
|
|
RG 65 KÚTY 2015 - Slovakia |
|
|
|
|
|
11.april 2015 |
|
SCORER: |
Oto Blaschke |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
č.plachty |
meno |
|
Model |
rozjazda 1 |
rozjazda 2 |
rozjazda 3 |
rozjazda 4 |
rozjazda 5 |
rozjazda 6 |
rozjazda 7 |
rozjazda 8 |
rozjazda 9 |
rozjazda 10 |
rozjazda 11 |
body spolu |
poradie |
Sail No |
Name |
Club |
Boat/Hull |
Race 1 |
Race 2 |
Race 3 |
Race 4 |
Race 5 |
Race 6 |
Race 7 |
Race 8 |
Race 9 |
Race 10 |
Race 11 |
Total LESS Discards |
Score |
AUT 180 |
Alexander Fiala |
Austria |
JIF2 |
2 |
1 |
2 |
1 |
3 |
3 |
DIS/7 |
1 |
1 |
1 |
DNS/18 |
15 |
1 |
40 |
Peter Podhorný |
Bratislava |
Nekst Round |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
DIS/3 |
DIS/8 |
15 |
2 * |
16 |
Jozef Jankovič |
LMK Likavka |
|
DIS/6 |
DIS/5 |
3 |
2 |
2 |
1 |
2 |
4 |
3 |
2 |
1 |
20 |
3 |
37 |
Juraj Száraz |
Galanta |
Alcaravan |
5 |
DIS/8 |
9 |
5 |
5 |
4 |
6 |
3 |
4 |
DIS/10 |
7 |
48 |
4 |
41 |
Gabriela Podhorná |
Bratislava |
Coriolis |
DIS/8 |
7 |
4 |
6 |
8 |
6 |
4 |
6 |
6 |
DNS/8 |
2 |
49 |
5 |
22 |
Peter Kačala |
MOK Žilina |
Rival |
4 |
6 |
7 |
4 |
6 |
DIS/10 |
DIS/14 |
7 |
5 |
7 |
3 |
49 |
6 * |
10 |
Juraj Karolus |
Bratislava |
Coriolis |
7 |
9 |
5 |
8 |
4 |
5 |
5 |
DIS/10 |
8 |
DIS/11 |
6 |
57 |
7 |
80 |
Peter Machata |
Stupava |
Mach |
3 |
4 |
8 |
DIS/12 |
10 |
DIS/15 |
11 |
9 |
10 |
5 |
4 |
64 |
8 |
44 |
Karol Both |
Bratislava |
Coriolis |
DIS/16 |
10 |
13 |
DIS/15 |
7 |
11 |
3 |
5 |
7 |
4 |
9 |
69 |
9 |
98 |
Tomáš Mondočko |
Bratislava |
Coriolis |
12 |
13 |
12 |
DIS/14 |
9 |
7 |
8 |
8 |
9 |
12 |
DNS/18 |
90 |
10 |
13 |
Alexander Čimo |
Stupava |
Coriolis |
DIS/13 |
12 |
11 |
7 |
11 |
8 |
9 |
12 |
11 |
DIS/13 |
10 |
91 |
11 |
09 |
Miroslav Líška |
Bratislava |
Coriolis |
10 |
11 |
14 |
10 |
14 |
9 |
12 |
14 |
DIS/14 |
DIS/15 |
5 |
99 |
12 |
56 |
Ivan Demeter |
Bratislava |
Coriolis |
DIS/15 |
3 |
15 |
DIS/16 |
12 |
14 |
13 |
11 |
13 |
9 |
11 |
101 |
13 |
AUT 52 |
Franz Scholz |
Austria |
|
11 |
DNF/18 |
10 |
13 |
DIS/16 |
13 |
15 |
15 |
12 |
6 |
13 |
108 |
14 |
34 |
Karol Kossuth |
LMK Likavka |
Goth |
DIS/17 |
14 |
DIS/16 |
9 |
13 |
12 |
10 |
13 |
15 |
14 |
12 |
112 |
15 |
58 |
Juraj Reingraber |
Senec |
Coriolis |
9 |
16 |
6 |
11 |
18 |
18 |
18 |
18 |
18 |
DIS/18 |
DIS/18 |
132 |
16 |
07 |
Peter Mikulka |
Bratislava |
Coriolis |
14 |
15 |
17 |
18 |
15 |
16 |
18 |
18 |
18 |
DIS/18 |
DIS/18 |
149 |
17 |
* Menší počet lepších umiestnení
DIS ... Najhorší výsladok sa škrtá ( dve rozjazdy)
DNS/ DNF ... Neodštartoval/ Nedojazdil rozjazdu
You have no rights to post comments
Komentárov
0,8 V bola dobrá hodnota pre NiCd. NiMH sa odporúča nevybíjať pod 0,95 V.
Peter ak tvoja ponuka so zapozicanim serva plati tak sa stavim niekedy pren.
Objednal som z HK nove a uz je aj s ostatkom na ceste.
Ja som dobil 750 mAh.
Cez obed, sme sa bavili sme sa o nabíjaní, preto som napísal o spotrebe. Moje baterky mám druhú sezónu a vždy doma po pretekoch ich vybijem (na 0,8 V/čl.) a nabijem. Ak ich nepoužijem (napríklad mesiac), tak ich pred pretekmi znovu vybijem a nabijem a dám do lode.
Starý motor je ešte namontovaný, ale ako príde nový, starý dám do debničky, čo nosím k vode.
Peter, SVK77
Ja som deň pred pretekmi akumulátory nabil a po troch kolách v sobotu cez obed som do nich ( bez vybíjania) dotlačil nejakú kapacitu. Z toho vyplýva, koľko som cca minul na jednu rozjazdu. S tým nemá ( asi) vek článkov nič moc spoločné.
Predokladám, že plachtové servo má najväčší odber, tak ozaj asi záleží na tom, kto ako často máva plachtami a samozrejme aj od sily vetra, ktorú musí servo prekonať. O odbere zrejme bude rozhodovať aj druh použitého serva, sprevodovanie resp. veľkosť použitej páky, odpory vedenia laniek, ... . Takže tie informácie treba brať s "veeeľkou" rezervou. Zaujímavé by bolo väčšie množstvo meraní z rôznych lodí, aby sa dalo trochu zovšeobecniť.
Takže kto ste koľko dobili do bateriek po pretekoch ?
To ale musíme povedať, že na dĺžku trate v Kútoch a na 3 kolá.
Som rád, že naše merania korešpondujú, ak počítame aj s dlhšími traťami a s viac kolami v rozjazde.
Ja som cez obednú pauzu dobíjal príjmačovky, a dotlačil som do nich cca 280 mAh ( do AAA 850 mAh Eneloop). Takže to zodopovedá skôr Otovmu meraniu.
Na 11 jázd by mi asi 850 pack nestačil. Ale možno viac kývam plachtou